Łęczyca, Łódzkie Darmowe Ogłoszenia


Łęczyca, Łódzkie

zmień miasto

Łódzkie / Łęczyca / Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję

Sponsoring - Zasponsoruję

 
Wyszukiwanie


Sponsoring - Zasponsoruję Anonse towarzyskie Sponsoring Panie i Panowie Oferty sponsoringu · Sex, Praca, Studentki do towarzystwa dla Sponsora Szukam studentki · Sponsor dla Studentki na gorący seks i rozkoszną miłość anonse towarzyskie i sex randki sponsorowane..

Pani szuka Pana | Pan szuka Pani | Para szuka pary | Sponsoring - Szukam sponsora | Sponsoring - Szukam sponsorki | Escort Service | Agencje towarzyskie | Pozostałe Anonce Towarzyskie
Tytuł
Stała i uczciwa znajomość oparta na przyjaźni (Katowice, Częstochowa, Kraków) Bardzo dobrze radzę sobie w życiu ale nie mam ostatnio czasu na związki, podobno jestem całkiem przystojny, sz...
Pan zainteresowany... (Rzeszów) Witam poznam nietuzinkową dziewczynę na dłuższy okres czasu, która nie skacze z kwiatka na kwiatek za kasę, Po...
Zaprzyjaźnię się z młodą kulturalną damą. Możliwa pomoc nawet 3500 miesięcznie. (Pomorskie) Tą drogą pragnę zapoznać miłą kulturalną młodą niepalącą dziewczyną w wieku 17-24. Pragnę wybrać tylko jedną...
Przystojny facet zasponsoruje ładną kobietę - pierwszy raz taki układ (uczciwa oferta) (Polska południowo-wschodnia) Od razu piszę: ogłoszenie jest prawdziwe i szczere. Jestem uczciwy. Jestem atrakcyjnym 31. letnim facetem. ...
Zapoznam miłą młodą ładną dziewczynę. Spotkanie nawet dziś ;-) (Pomorskie, Gdańsk) Preferowany wiek <17+;24>. Kulturalną ucząca się dziewczynę zapraszam na wysokich lotów miłą znajomość,...
Creampie teen? (Krakow, Katowice, Małopolska, Śląsk) Wiesz o co chodzi? czysty sex, bez kondomu, masz być młoda ;-)
Wspomogę Ładną Kobietę (Poznań i okolice) Przystojny, wykształcony, zamożny na co dzień zapracowany szuka odskoczni od codzienności. Oczywiście - intere...
Zasponsoruję młodą dziewczynę (Krosno Jasło Sanok Brzozów) Poszukuję młodej ładnej dziewczyny w celu spotkań sponsorowanych. Jestem 34 letnim brunetem Spotkania jednor...
 PRZYSTOJNY, BARDZO ZAMOŻNY szuka szczupłej, mlodej o naturalnych, długich włosach :) PRZYSTOJNY, BARDZO ZAMOŻNY szuka szczupłej, mlodej o naturalnych, długich włosach :) (Warszawa) Moja początkowa propozycja to 1500-2000 zł za spotkanie, a jeśli przypadniemy sobie do gustu to mozemy pomyśle...
AKTUALNE: Weekend w Amsterdamie z przystojnym biznesmenem: 2000zł + Przelot i Hotel AKTUALNE: Weekend w Amsterdamie z przystojnym biznesmenem: 2000zł + Przelot i Hotel (Warszawa / Inne regiony Polski) Szukam naturalnej, szczupłej dziewczyny na poziomie do niezobowiązującego, dyskretnego układu, lub jednorazowe...
Stałe wsparcie dla dominującej kobiety z wyobraźnią (Łódź, Warszawa, Katowice) Witaj Księżniczko :) Moja propozycja skierowana jest do dominującej, nadającej ton w związkach i układach ko...
Zadbany i kuturalny SPONSOR dla młodej szczupłej dziewczyny (Warszawa i okolice) Cześć, Jeśli jesteś młodą i szczupłą dziewczyną i chwilowo potrzebujesz gotówki albo po prostu chcesz sprób...
Sponsorship for Student - Meeting this week :) (Warsaw) I am looking for some fun loving crazy teen student Who is slim and beautiful, specially students around 20 ye...
Kobieta w ciąży (Krakow, Katowice, Małopolska, Śląsk) Wesprę finansowo zadbaną kobiete w ciąży - spotkanie jednorazowe lub stały układ. Gwarantuje dyskrecję i ocz...
Zaprzyjaźnienie sie z młoda dziewczyną (Katowice ) Zaprzyjażnie się z młodą dziewczyną. Jestem miłym, wesołym facetem, potrafiącym się odwdzięczyć za miło spędzo...
Zamozny przystojny 32 letni meżczyzna pomoze nastolatce!! Zamozny przystojny 32 letni meżczyzna pomoze nastolatce!! (Kraków / Cała polska) Witam, Swoje ogłoszenie kieruje do kulturalnych rozrwykowch nastoletek szukajacych przygód, oraz chcących poz...
Tarnów 2 tysiące konkretny sponsor (Tarnow,Nowy Sącz,Brzesko,Kraków ) Zasponsoruje najlepiej na stałe panią,dziewczynę,(chętnie licealistke bądź studentkę)do intymnych spotkań. Ja...
Wspomoge fajna dziewczyne (Trojmiasto) Wejde w staly dyskretnu układ z ladna dziewczyna. pelne uszanowanie prywatności. fajny sympatyczny przystojny ...
Zasponsoruje miłą,szczupłą i piękną dziewczynę (Rzeszów i okolice 70 km) Jestem w miarę przystojnym, kulturalnym i zadbanym facetem w wieku 36lat Szukam dziewczyny 'normalnej', jeszc...
Hojny dla nastolatki (Śląskie i ościenne) Zasponsoruję młodziutką dziewczynę (18-20 lat).Jeśli lubisz luksus,zakupy i przystojnych chłopaków to szukam ...
Duze pieniadze dla wygladajacej mlodo. (Konstancin-Jeziorna) Szukam lolitki, która bardzo lubi seks. Powinnas być bardzo szczupla i ładna. I z wyglądu przypominająca 13-15...
Szukam romantyki, nie wulgaryzmu Szukam romantyki, nie wulgaryzmu (Poznań) Witaj, szukam przez ten portal mozliwosci nawiazania przyjacielskiej, byc moze romantycznej relacji z intel...
Poznam miłą młodą dziewczynę (Kłodzko) Witam, Jestem miłym, wesołym, zadbanym i wysportowanym trzydziestoparolatkiem. Poznam młodą, sympatyczną dzi...
Zasponsoruje (Opolskie/Opole) CZESC Ja zapewnię Tobie stabilizacje finansową a Ty zadbasz o to byśmy fajnie spędzili czas . Ot taki faj...
Poznam sympatyczną przyjaciółkę.... (Cały kraj) Poznam sympatyczną przyjaciółkę zainteresowaną dłuższą,sponsorowaną znajomością...satysfakcjonującą dla dwóch ...
Dla pięknej studentki (Krakow) Szukam jednej pięknej inteligentnej studentki,do miłych niezobowiazujacych spotkań ,wspólnych wyjść wyjazdów i...
Fun Girl wanted :) Fun Girl wanted :) (Krakow) Witam, Jestem z Wielkiej Brytanii, który jest w Krakowie regularnie i szuka kogoś, by wyruszyć do barów / klub...
Seks oralny 700zl za chwile zabawy (Szczecin) Czesc. Ja wysoki, bardzo zadbany, uczciwy i dobrze obdarzony. Interesuje mnie szybki seks oralny z finalem w b...
Zasponsruję ładną miłą dyskretną (Rzeszów) Cześć... Jeśli szukasz sponsora na stały układ lub masz cwilowe trudności finansowe a potrzebujesz pomocy i ...
Poznam atrakcyjną- pozytywny układ ! Poznam atrakcyjną- pozytywny układ ! (Poznań) Poznam atrakcyjną nastolatkę-studentkę do lat 22 w celu niezobowiązujących spotkań kilka razy w miesiącu.Dysk...
Dyskretne wsparcie dla młodej dziewczyny (WrocŁaw Wrocław WrocŁaw Wrocław Wroclaw) Dyskretne wsparcie dla młodej , uśmiechniętej dziewczyny z Wrocławia i okolic. Jestem zainteresowany spotykać...
Niemiecki Biznesmen zasponsoruje dziewczynę ze Szczecina lub okolic (Szczecin i okolice) Szukam ładnej, kulturalnej dziewczyny, która zechciałaby umilić mi czas podczas pobytu w Szczecinie oraz w tra...
25-latek zasponsoruje studentkę :) (Warszawa) 25-latek zasponsoruje studentkę - stały układ. Cześć, poszukuję młodej, sympatycznej i uśmiechniętej kobiety n...
Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! (Warszawa/Cała Polska) Witaj. Jestem zadbanym 34 latkiem poszukuje atrakcyjnej kobiety do stałej miłej relacji interesują mnie miłe ...
600-800 zl za Dyskretne spotkanie tylko sex oralny (Słupsk i okolice) Poszukuję ładnej Szczupłej Nastolatki chcącej w szybki i przyjemny sposób dorobić, tylko na sex oralny w zamia...
2000 za spotkanie Szczuplutka sympatyczna-to Ty?-wiec czekam na Ciebie (łodzkie) Hej :)Moja Propozycja skierowana jest do Ciebie miłej dziewczyny /Wystarczy ,ze masz do-23 lat jesteś szczup...
Poznam miłą dziewczynę (Katowice) Witam, Jestem miłym, wesołym, zadbanym i wysportowanym trzydziestoparolatkiem. Poznam młodą, sympatyczną dzie...
Master poszukuje swej niewolnicy 1500 za spotkanie Master poszukuje swej niewolnicy 1500 za spotkanie (Cała Polska) Zasponsoruję dziewczyne uległą wiek do 25 lat, zgrabna, chętna do tresury. Bondage, głębokie gardło, seks klas...
2000zł miesięcznie od zaraz dla chętnej na stały układ oparty o CUCKOLD (Województwo łódzkie, Łódź, Warszawa) 2000 zł miesięcznie od zaraz od konkretnego, realnego 35-letniego faceta, który chce poznać i zaopiekować się ...
Pomoc młodej kobiecie... (Polska) Elegancki starszy pan pozna i zasponsoruje młodą(ale pełnoletnią)i bardzo atrakcyjną kobietę...Jestem otwarty ...
Tarnów , zasponsoruję dziewczynę do 24 lat (Tarnów) Tarnów , zasponsoruję dziewczynę do 24 lat
Szukam młodej normalnej dziewczyny , nastolatki (Kraków) Poszukuję młodej dziewczyny , nastolatki z którą będę mógł spędzić miło czas w zamian za pomoc finansową. Chc...
Bdsm? (Kraków, katowice, małopolska, sląsk) Lubisz BDSM? masz ochote spróbowac? mam 32 lat, 184 cm, jestem szczupły, niezależny finansowo, miły spokojny...
Zasponsoruje mloda nastolatke (Kujawsko-pomorskie i okoliczne) Witam. Poszukuje , młodej , namiętnej , szalonej nastolatki która ma odwagę i ochotę na dyskretna spotkania sp...
Pelna dyskrecja!!! (Szczecin) Oczekujesz pelnej dyskrecji i uczciwosci? Szukam jednej, konkretnej, wymagającej w seksie kobiety do niezobowi...
Szukam Uległej kobiety która będę mógł zdominować!!! (KrakÓw) Witam Szukam uległej i posłusznej kobiety potrafiącej spełnić moje fantazje i zachcianki.Cena ok 1000zł za ...
Zasponsoruję nastolatkę, studentkę (Nowy Targ, Zakopane, Kraków) Zasponsoruję młodą 18-25 atrakcyjną dziewczynę. Jestem 34 latkiem, w bardzo dobrej sytuacji finansowej. J...
Poznam 2 przyjaciólki.... (Caly kraj) Poznam 2 sympatyczne przyjaciólki zainteresowane sponsorowanymi spotkaniami w trójkę....Ja 38/181/90, normalny...
Zasponsoruję szczupłą i atrakcyjną kobietę !!! (Łódź i okolice) Czesć. Szukam atrakcyjnej normalnej dziewczyny i nie profesjonalistki. Zadbam o to, byś była zadowolona z nasz...
Elegancką Dojrzałą (Śląsk i ościenne) Nawiążę stałą znajomość opartą na sponsorowaniu zadbanej dojrzałej Pani z dużym biustem.Jestem kulturalnym,wys...
Zaopiekuje sie jedna... (Kraków) Czy facet po 40 ma szanse by mieć fajną Kochankę?Jeżeli uważasz że może napisz do mnie. Kilka słów o sobie,mo...
Szukam dziewczyny z Poznania (Poznan) 31 Latek Chętnie pozna inteligentną dziewczynę, najchętniej studentkę,ale nie jest to warunek ,w celu dłuższej...
Sponsor - TrÓjmiasto.ElblĄg.SŁupsk Sponsor - TrÓjmiasto.ElblĄg.SŁupsk (Trójmiasto,Elbląg,Slupsk) Witam:) Szukam młodej i zgrabnej dziewczyny. Uklad sponsorowany bez ingerencji w prywatne sprawy ale z odr...
Poszukuję Pani chętnej na fetysz stóp (ja 23 lata, PŁACĘ) Wciąż AKTUALNE!!! (Wrocław) OGŁOSZENIE AKTUALNE Witam, mam 23 lata na imię Marcin i mam ochotę na lekką formę bdsm a konkretnie fetysz s...
Spotkania spon. (Wrocław) Mam 33 lata, jestem przedsiębiorcą z Wrocławia. Chciałbym umówić się na spotkania sponsorowane z dziewczyną w ...
500zl Meeting (Krakow) I am a 39 year old guy who is seeking a fun and intelligent girl for regular meetings, $ 500 per meeting :) If...
Zasponsoruje za seks!! (Jedrzejow, Kielce Miechow Zawiercie Wloszczowa) Czesc. Z checia zasponsoruje dziewczyne w zamian za seks z okolic Jedrzejowa Wloszczowy Kielc i Miechowa. Jes...
Dojrzaly dla atrakcyjnej (Warszawa) Witam, Mam nadzieje, że tutaj znajdę to czego szukam. Brak czasu, praca, zajecia zmuszaja nas do drogi na skro...
Zasponsoruje atrakcyjną przyjaciółkę 22l-39l (Cały kraj) Przedsiębiorca,normalny,przystojny,wysportowany 38l/181wz/92kg...zasponsoruje sympatyczną przyjaciółkę zainter...